وبلاگ تخصصی حقوق بین الملل عمومی (یونیفا)

وبلاگ تخصصی حقوق بین الملل عمومی (یونیفا)

این وبلاگ در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت ارشاد ثبت شده است . هر گونه سوء استفاده موجب مسوولیت مدنی و کیفری است .

شماره تلفن ، خط اينترنت کافی نت ها، و آی پی و اطلاعات کامپیوتر تمامی خوانندگان به ثبت می رسد

 

گروه یونیفا فهرست کتب تالیف شده اعضای وبگاه را معرفی می نماید: تعداد محدودی از کتاب های زیر موجود است علاقمندان برای تهیه این کتب به آدرس های اعلام شده مکاتبه نمایند:

1- کتاب " مبانی حقوق سازمانهای بین المللی" منبعی برای کارشناسی و کارشناسی ارشد حقوق. نحوه تقاضا ارسال نظر به این وبلاگ یا ایمیل به آدرس :     انتشارات یاس نبی در تبریز و یا http"//lawforlaw2011@yahoo.com

2- کتاب " حقوق بین الملل و سرمایه گذاری مستقیم خارجی" بعنوان منبعی حقوقی برای حقوق بین الملل اقتصادی. مکاتبه با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب- قسمت پژوهش آقای شهدوست یا تماس تلفن های 7230394 - 7221671- 7244486 کد شهرستان: 0412

3- کتاب " سیر اندیشه ها و مکاتب سیاسی" منبع درسی اصول روابط بین الملل رشته حقوق و دروس رشته مدیریت، تماس با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان- قسمت پژوهش آقای مهندس ذالفقارنژاد و تلفن تماس 4325701 کد: 0412

4- کتاب " تروریسم و حقوق بین الملل" از انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود- قسمت پژوهش خانم زوار به شماره تماس 6223628 کد: 0424 . این کتاب منبعی برای دکتری معرفی شده است.

5- کتاب "متون حقوقی به زبان خارجی با آخرین متد یادگیری حقوق به زبان انگلیسی در حال چاپ می باشد. نظر خود را به این وبلاگ وارد نمائید.

6- کتاب «حقوق بین الملل و قاچاق زنان و اطفال» از انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد خامنه چاپ و به بازار ارائه گردید. از کتابفروشی های استان آذربایجانشرقی و تهران قابل تهیه است.

7- در زمینه مدیریت نیز اعضای این وبگاه کتبی به چاپ رسانیده اند که به تدریج معرف خواهد شد.

با تشکر : هیات مولفین



نویسنده: یعقوب سلامتی ׀ تاریخ: جمعه 1 مهر 1398برچسب:معرفی کتابهای حقوق بین المللی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , iraninternationallaw.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com

پیچک